Två tävlingar - i ett inlägg.

Först vill jag skriva om den tävlingen jag helst vill vinna, den innehåller en massa bra att ha saker, plus den mumsiga Christina angulera parfymen. Så kan verkligen inte motstå att vara med. Den avslutas imorgon och jag ska hålla alla tummar och tår som jag kan för att vinna. Tävlingen hittar du här



I den andra tävlingen tävlar man om en hemlig goodiebag. Vem skulle inte bli lycklig av att vinna något hemligt? det är så mysig & man blir alltid glad över sakerna man vinner :) lite spännande att inte veta vad man vinner då tycker jag! :) Denna tävling hittar du här.


Man får väl hoppas på lite tur då :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Hell yeah, fast mina går i sönder ändå.. :)
Går i dom nästan året runt, hehe x) Så, de brukar hålla i typ ett år. Men de är ändåe mktmkt finare

2008-03-09 @ 16:32:22
URL: http://acira.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Lycka till!

2008-03-10 @ 16:13:10
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0