trött på att 'nästan' ha feber, all the time.

Jo, nu ligger tempen på 37.8. Och de ska den inte göra i normala fall, har gjort det sen.. i onsdags nästan. Det känns lite sjukt faktist. Kanske borde gå och kolla de snart, om den inte sjunker vill säga. de får vi hoppas på, för feber är inget att leka med. Tänk om den säger åt mig att jag håller på att bli riktigt sjuk eller liknande? hoppas verkligen inte det. Jag behöver all tid jag kan få i skolan nu för att bevisa att jag verkligen inte skolkade förra terminen, som så många trodde! suck.


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

haha jo.. jag också! :P

2008-03-09 @ 08:48:13
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0