snöiga söndagsmorgon!

Godmorgon!


Egentligen borde jag nog gå och sova igen, men jag lär ju inte kunna somna ikväll då. Fast nog har jag lust att krypa ner under täcket och hoppas på att när jag vaknar upp är snön borta! fyfan vad typiskt. Här börjar det bli vår, emil ställer på "sommar/vår" bilen, haha, och ställer av vinterbilen. jag köper en vår jacka. Man börjar kunna ta av sig tjocka tröjan och det börjar komma fram en massa vår känslor. Och så vaknar man upp idag, och så är det snö ute! kan man bli mer förbannad eller? suck.


Igår kväll blev det melodifestivalen med emils familj. Tyckte nog ändå de rätta låtarna gick vidare, var mest schlager i de.. Sedan kollade jag på OC till typ två inatt, inte så bra inte, eftersom att när jag stängde av kunde jag ändå inte somna. så somnade runt fem imorse. Och skulle åka vid åtta, för att emil skulle och jobba. Så nu sitter jag här hemma, borde gå och lägga mig, men då kommer jag inte kunna somna ikväll. Fast någon/några timmar kanske skulle vara bra för hälsan? jag menar, annars kommer jag ju somna jätte tidigt ikväll eller något.

Aja, nu ska jag läsa favoritbloggar och svara/godkänna kommentarer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0