skinnpaj?

image474Skinnjackan. Visst är den snygg och passar till i stort sätt allt. Men jag tror jag är en av de få som dissar denna iår. Och inte för att den inte är snygg eller liknande. Just för att precis alla kommer ha en sådan. Av 10personer på stan ser man nuförtiden 7st ha en sådan. Och är det verkligen SÅ snyggt om alla kommer springa omkring i liknanade jackor? för en skinnjacka kan inte se spec. Annorlunda ut som andra jackor. Nej, skulle inte allt för många ha en sådan skulle jag nog inskaffa en sådan, men nu säger jag bara nej. finns gott om folk som har en redan, ska jag fylla på mängden ännu mer? nae, tror inte det.

Någon som har helt emot det jag tycker, eller faktist håller med mig?
Men nog fan är skinnjackan snygg, jag har inte sagt något annat.

Kommentarer
Postat av: erika

Skitsnygg

2008-03-02 @ 16:00:56
URL: http://yummiemummie.blogg.se
Postat av: Ewie svarar

den e snygg, men sant alla har en, t.o.m jag .. köpte den förra veckan, så jag undrar om jag ska behålla den.. hm..

2008-03-02 @ 22:16:27
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0