sällskapsresan


Nu är snart kommer min älskling dårå. Då ska vi beställa pizza (eller för mig kebab, gyro eller kyckling rulle) och så ska vi titta på sällskapsresan. Börjat att sett på den nu två kvällar irad typ, men somnat de båda gångerna. Lär väl göra det idag igen, febern tar kål på mig. Är glad att jag orkar vara vaken på dagen iallafall! Sedan vid åtta blir det andra avenyn också, mysigt.


Fått hem avsnitten av OC jag ville få hem nu, så nu ska jag börja kika på de! och sen börja ladda hem säsong tre snart också. Det, det ska bli kul att se :)

Ni kanske hör av mig något mer ikväll, om inte, så godnatt på er & ha en bra kväll! :) (fast ni lär höra av mig mer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0