Nu ska här vara duktig.

Nu ska jag vara duktig och göra mina läxor, haha! en matte & en svenska. Båda är typ halvklara, Matten bara skriva rent och svenskan skriva ett slut. Skriver just nu om kontrollbehov, hittade på en egen, då jag själv inte har något kontrollbehov, iallafall så skrev jag om en tjej som hade behov av att alltid veta vad hennes pojkvän gör, om han älskar henne fortfarande osv. Tror den kommer bli bra i slut ändan. vill ju ha VG i svenska A, så får väl hoppas på det. Gjorde även prov förra veckan i svenskan, och det gick ju bra! :)


Ska även ladda hem lite musik och byta ut i mobilen, känner att det börjar bli lite tjatigt med samma hela tiden :)

Kommentarer
Postat av: emelie

jag borde också göra lite läxor. eller åtminstone börja med en engelskabok:)

2008-03-02 @ 16:14:22
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Mandylicious

Rösta på de hetaste männen i min blogg ;)

2008-03-02 @ 16:15:52
URL: http://mandaleijon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0