Nu kommer mitt godnatt inlägg.

Emil är i duschen just nu, så passar på att skriva mitt godnatt inlägg nu! Förut blev det en specialrulle (kebab, annanas, räksallad, lök, sallad & vitsås) och det gillade vi, fast åt bara halva, men ändå! till de tropisk juice, mums. Vi har även sett ett avsnitt OC & sällskapsresan. Nu får det bli andra avenyn till vi ska sova. Jag älskar det.



Stannar hemma imorgon, känns som om jag har fått en "salig" blandning av allt möjligt, lite feber, lite förskyld, lite halsont, lite illamående, lite ont i magen, lite ont i kroppen, lite ont ihuvudet, ja.. ni fattar! Så bäst att vila en dag till & försöka gå på tisdag. ska se om de finns något mer avsnitt av säsong två av OC att ladda hem, har fram till 19.. Men finns de fler? får kika på det.


Men nu har emil nästan duschat klart, så bäst att sätta skynda mig lite om jag ska hinna med det jag tänkte innan vi ska börja kika på andra avenyn. Tre härliga nya avsnitt, det är då det man går & väntar på hela veckan vill jag lova!

Men vi hörs nog imorgon alla, Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Annamellita

Godnatt :) Sov sött.

2008-03-09 @ 22:28:54
URL: http://annamellita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0