Nu är vi hemma.

Kom precis hem, blev ingen datastol, de enda som var sköna & som vi ville ha kostade runt 1800kr, lite väl mkt för tillfället kanske, haha! Den som kostade 300kr åkte bara bakot och gick inte att stoppa :p sög. vi åt iallafall på Max, hämtade ut våran smörgåsgrill på OnOff & köpte hårblås och temp :) Så lite fick vi iallafall gjort.



Nu har jag även ont i huvudet så det sprängs nog snart känns de som, mår lite halvt illa också. Men jag ska pallra mig till skolan imorgon, så är det bara! Men ni lär ni inte höra av mig mer ikväll ;p ska plugga & umgås med emil :) Imorgon efter skolan kommer jag nog vara mera aktiv, men tills dess, godnatt & ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0