Nu är det inte långt kvar

Nejnej, verkligen inte långt kvar tills 1000:e kommentaren. Någon kommer ta den inom kort vill jag lova! :) Nu har jag en del kommentarer att svara på & acceptera, men det är roligt :)


Straxt är andra avenyn, fast velar om jag ska se det eller OC? kan ju se avenyn först, sen OC. Så får det nog bli. Sen somnar jag nog. Emil mamma kommer iallafall hem med en marabou chokladkaka snart och så har vi Coca cola! mumma.


Imorgon blir det skola igen, lite små segt känns det nog, men ska ändå bli roligt :) Går dock till fyra, men det klarar man av. Sedan ska emil & jag gå och tekna ett internet abonemang hos Telia och kanske gå på Bio. Se på Morgan Pålssons film, någon som sett den ännu & kan säga om den är bra eller dålig? :)

Men men, nu är det avenyn som väntar! ha en bra kväll, så hörs vi imorgon!
då lär ju vinnaren vara "korad" eller vad man säger. PussPuss & Godnatt

Kommentarer
Postat av: Natalie

yeah :) den e bra!

2008-03-02 @ 20:01:42
URL: http://wintage.blogg.se
Postat av: tova

ja super fin:D

2008-03-02 @ 20:02:09
URL: http://toowa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0