mitt hår växer som ogräs.

Jag klippte mig ju för kanske högst en månad sen. Men nu är det lika långt som det var innan jag klippte mig, & då klippte nog sandra 2-3 cm. Det känns ju skönt att det är fart påt, då jag vill ha långt hår :) Men, håret blir så utslutet? Jag försöker att platta de så lite som möjligt, men det går ju jämt inte att låta bli. Någon som vet vad man kan göra för att behålla håret fint, lent, mjukt osv. istället för att man måste klippa av sig längden som växer ut varje månad?


Egentligen ska jag inte gnälla över hår som växer fort. Men måste man klippa av det direkt kan det lika gärna sluta växa så jag slipper bli deprimerad varje gång de blir kortare igen ._.


kanske borde låta sandra komma & klippa mig idag? hm, ska tänka på saken!
Nu > ansiktmask ifårn LouisVital! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0