Måndag & ny vecka

Japp. En ny vecka på detta år, igen. Troor, om jag inte är helt snurrig så är det vecka 11nu! Det är denna vecka & nästa vecka, sen är det lov & efter den veckan flyttar vi. Alltså, imorgon är det bara 3 veckor kvar. Man blir ju bara mer och mer nervös alltså. Men som sagt, ny vecka. Har inte så mycket planer, mer än skolan, plugga & fest på lördag. Emil är bara ledig idag, så idag ska jag spendera dagen meed honom, sen lär vi inte ses mer än i skolan & på kvällarna/nättrna på hela veckan. Men börjar bil ganska van vid det nu.

För tillfället sitter jag & laddar hem en massa olika saker, som Co Segermyr, the OC & Gossip girl. Så jag kommer ha lite att titta på i veckan dårå. Hoppas på att Gossip girls är bra!


Men nu ska jag fortsätta denna månad med att spela kort, återkommer senare med lite tips, "flyttningssaker", budget-outfit osv. Glöm inte min tävling, snart är målen uppnått & den 1200:e kommentaren där. mina två tävlingar som pågår kan ni hitta i kategorin Tävlingar, alla har chans att vinna! :)

Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0