Måndag kväll!

Jo, nu är det kväll. Vilket betyder andra avenyn! mums. Gick på stan förut, blev ett telefonabonemang, hem nummer alltså, till mig & emil & när vi flyttar blir de internet. mumma! Blev även Mc donalds och lite kikande på stan. inte så värst mycket, men iallafall lite. Hittade en skjorta som gärna får bli min framöver! & ett snyggt linne. Kommer ju komma in lite extra slantar denna vecka för matersättning :) Men nu ska jag iallafall plugga & sen avenyn. Även two and a half man. älskar komedikvällar, de gör än varm inombords, hihi.


Ska kika favoritbloggar nu också, återkommer imorgon då jag kommer vara hemma lite mer :) Så idag blir det ingen flyttningssak tyvärr, men det är iallafall 28dagar kvar & jag längtar som en gris.


Men ha en bra kväll alla, Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0