Lördag

ojoj, idag har jag inte orkat bloggat ett dugg. Men idag vaknade vi vid tolv, blev ju OC tills typ två inatt, haha! är helt fast, seriöst. Att jag aldrig tittat på det förr, haha! Och idag har vi även varit hos emils låtsas farmor som fyller år imorgon! Sedan fick vi en impul och drog iväg till ikea och handlade lite (öh, mycket) till flytten. Det är ju faktist bara en månad kvar tills vi flyttar. Alltså, den 1:e Mars idag, vilket även betyder att emil & jag har varit tillsammans i Nitton månader idag! det är mysigt :)


Men nu ska jag slänga på mig mysbrallorna så ska emil & jag se på Melodifestivalen sedan blir det OC ikväll också, bra mysigt är det! m. hans familj idag :)

Men imorgon ska jag ta mig tid till att blogga lite till! men tills dess ska jag ligga lite lågt, vill bara umgås med emil och spendera tid med honom! fasan vad jag älskar honom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0