i'm back.

Gud så härligt att bara ligga & titta på OC och ta det lungt. Nu är klockan halv åtta också, vi har haft besök av min kusin & min farbror också. Det var trevligt att träffa kusinen, absolut inte ofta man gör det. funderar på att kura ner mig i sängen igen eller om jag ska hålla mig vaken ett tag till. Fick en liten sockerkick av fikat. imorgon vet jag inte om jag ska gå heller.. jag menar, febern är en "signal, symtom" till att ta det lungt, så kanske är det jag borde göra? ligga hemma och kurera mig riktigt ordentligt. får ta och tänka på det. kanske blir ännu sjukare om jag går imorgon ..


Men nu snart kommer en budget-outfit, glöm inte min tävling som pågår :) kika in på tävlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0