Hunger.

Nu börjar jag bli hungrig också. Funderar på att ta något att käka och sen krypa ner i sängen. huvudet är verkligen tungt och skulle nog behöva någon eller några timmars sömn. Ska nog slänga i gång några vänner avsnitt också. behöver koppla ifrån OC som jag har sett på hela helgen, kan vara kul med lite "byten" ibland. Är så säsong nio nu, vilket betyder att jag snart ska börja om ifrån säsong ett. Undrar i hur många år jag har gjort såhär nu? haha! Mitt mål är att inom ett år ha alla säsonger på dvd! de låter som ett bra mål va? har ju redan ettan & tvåan. finns tio st.


Men nog om vänner, nu ska det bli mumsig frukost. För min mage skriker på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0