Hemma!

Nu är jag äntligen hemma. Trodde denna dag skulle ta död på mig, helt seriöst. Först glömde emil sin mobil hemma, de vi då hade kommit på när vi var i söderköping och hade parkerat osv. Så fick åka hem och hämta den sedan åka bil till skolan. Sedan på matten på morgonen hade jag en grinig lärare kändes det som! Sedan svenskan så fick vi inte våra prov & så skulle vi skriva uppsatts, men kom inte på något förns efter halva lektionen & hann inte klart (lika med hemma uppgifter) Sedan medicins grundkurs, där satt jag i vimlet och mina ben kliade av att jag var rastlös- så inte speciellt roligt. Sedan hade vi Engelska, ja. hade lagt ifrån mig min bok av någon lustig anledning, men jag lånade iallafall tre böcker ifrån bibban på skolan, en på engelska & två på svenska.



så min dag har inte varit speciellt bra. Har din?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0