godmorgon.

Kom precis hem ifrån emil, han skulle & jobba. Han har jobbat mycket denna veckan, 5 pass tror jag, just för att vi ska flytta snart :) min duktiga pojke de där.


Igår var det en trevlig kväll. Kom först hem till emil och såg på Taxi 2, jag skrattade så jag nästan tjöt, haha! Sedan blev det att göra Pizza hos Patrik, där även Josse var. Riktigt mysigt. Sen skulle vi även se på film, men problemet var självklart, Josse & jag ville inte se samma som patrik & emil o tvärt om, men som de tjejer vi är så vann vi och fick se på festivalen. Men när jag & josse ändå bara satt och snacakde en massa och grillade marsmallows över två tända ljus, så gick de ut till bilen ett tag, haha :)

Efter filmen drog vi även ner till skpg och träffade några. sen bar det av hem till emil där jag såg på film, clueless och emil låg & sov.


härlig kväll de där :)
vad hade ni för er?


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon på dig, hoppas att du har sovit gott :}

2008-03-09 @ 08:32:30
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0