Godmorgon!

eller jag har varit vaken sen cirka nio. Men legat och glott på OC. har fortfarande feber, suck. en glädjande sak är att det är fredag imorgon iallafall & det är alltid roligt :) Sitter iallafall nu och dricker ett glas kall oboy och tycker synd om mig själv. Tycker nästan så synd om mig själv att jag borde köpa en påse godis. Men ska försöka att låta bli :) Snart får det även bli en dusch. När jag har feber brukar jag må bättre & känna mig fräshare efter duschen! :)


dagens planer är att vara hemma & umgås med E. när han kommer hem.
vad är era?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Krya på dig!

2008-03-06 @ 10:31:55
URL: http://angelicafredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0