godmorgon!

Äntligen har ögonen orkat håll sig vakna! fan vad trött jag är. Måste åka om cirka en kvart också, under den tiden måste jag hinna sminka mig + borsta tänderna. Men det går i ett svep, så det är nog inga problemas!


Nådde min tusende kommentar igår, och det blev roligt nog min vän ronja! hon bor istort sätt granne med emil, hah! komiskt, men roligt. Hör av mig till dig!


idag är vädret lite lustigt. Kan inte rikgit se än vad det blir för väder, men lär bli mulet! jag som hoppades på lite vårväder. I skolan har vi långdag, till fyra.. suck. Men hoppas på att få tillbaka två, eller iallafall ett prov! :) Sedan ska emil & jag gå på stan. Skippar nog bio, men teckna internet abonemang ska vi allt, hah! :)


Men ni kanske hör av mig ifrån skolan, annars blir det efter skola+stan. ha det är bra alla!
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: ronjajohansson

haha ofta jag vann xD?

2008-03-03 @ 21:35:54
URL: http://friidlyyst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0