film?

Har fått hem C-O segermyr idag, 10 avsnitt. Typ 8avsnitt av OC, 10 avsnitt av gossip girl & taxi1, emil & jag har nog lite att titta på ikväll! Blir nog gossip girl eller OC, men det får tiden utvisa! :)

Jag börjar bli riktigt seg i huvudet nu, tempen ligger på 37.5, alltså lite bättre än igår, men fortfarande inte bra! vad ska jag göra av mig själv, ingenting verkar bli bra inte. Tempen har ju fått legat brevid mig sen i onsdags, det är absolut ingen kul. Och läxhögen blir bara större och större, även frånvaron ifrån skolan. Får nog traggla mig till skolan imorgon & hoppas på att jag inte kommer må allt för dåligt ändå. vill ju träffa mina babes med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0