bakrundsfärg?

Nu har jag precis duschat. under tiden stod jag och tänkte på vilken färg jag ska ha som bakrund på bloggen? vill ha en ny fräsh färg. Men ingen aning om vilken. gult, blått, grönt, rött, svart, vitt? har ju ingen aning alls. åh! det är så svårt att välja. Skulle vilja göra om min design rätt så mycket, men vet inte om jag orkar! suck.


Sitter också och kikar på smhi och vädret värkar inte vilja bli bättre till veckan. Kommer ligga på minus de flesta dagarna, men man kan aldrig tro på det. Kanske blir det vår igen? jag kan ju hoppas iallafall.


Men nu måste jag smörja in mig. Jag är helt torr i ansiktet och på benen, återkommer sedan med ett litet tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0