älskade du, 19 månader nu <3


Min älskade Emil. igår firade vi nitton månader, helt otroligt vad tiden går fort, nyss var det ju arton månader. Nästa månad firar vi tjugo månader, på den dagen flyttar vi även till en etta! Att jag även ska få spendera en till sommar med dig ser jag verkligen fram emot. Förra var ju så otorligt mysig :) Ettårsdag & förlovning var det då i augusti. Iår blir det två års dag (förhållande) & ett årsdag (förlovning). Det känns i hela kroppen som om jag fortfarande skulle vara nykär. du & jag, hjärtat mitt, det ska vara du & jag föralltid. <3

Kommentarer
Postat av: ronja johansson

tycker ni är så söta tillsammans och grattis i efterskott eller nått (:

2008-03-02 @ 23:34:42
URL: http://friidlyyst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0