åh no!

Var helt borta i tankarna och glömde kika mer på zylber, klart som fan att örhängena nu är helt borta! jag blir så ledsen :( Men de kommer väl fler chanser antar jag! :)


Just nu sitter jag och är imponerad av mig själv, har ju nästan slutat druckit Coca cola, och jag har märkt en enorm skillnad på mina tänder, den gula missfärgningen är nästan helt borta. Det känns grymt skönt ska ni veta! jag som ha slitit och slitit med denna missfärgning, och skämts som ett as, behövde alltså bara sluta dricka cola och så försvann den! fan vad bra alltså :)

Sitter och kikar lite på tjejsajten. Vet absolut inte om jag ska byta alltså..
vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0