Trött

Nu har jag jobbat mina fem timmar, hände inte allt för mycket
med jag trivs som fan & får massa gott godis av snälla tanter, kan det blir bättre?



Imorgon lär det inte bli mycket bloggande, ska först ha praktik
7-16, Sedan ska vi och kolla på lägenheten direkt. Sedan hem en jätte snabbis och fixa
mig, ta på mig något fint kanske. För att sedan åka hem till emil, Klara fyller 12år :)
Sedan när jag kommer hem måste jag sova, för på torsdag ska jag jobbar 7-16 igen.
Får se, kanske hinner skriva ett snabbt, annars får det bli något/några mobilblogg :)


Men nu ska jag ner i sängen, ska upp 06.15 imorgon bitti,
jag lider med mig själv, verkligen. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0