test

image189Just nu sitter jag och väntar på min sötnos. Han är hemma och äter för tillfället. Vi kanske ska gå och ta en pizza senare, vet inte. Jag är iallafall ordentligt hungrig, men inte sugen på något speciellt? hm, får se vad det blir. Sitter fortfarande i mysbrallor och tröja, riktigt skönt men inte så kul en lördags kväll kanske? Jag sitter iallafall och lyssnar på magnus uggla för tillfället, det är musik det, haha. Lördagar är iallafall skönt, vi har hjälp pappa att laga mat idag, jag & min bror. Jag gjorde även pizza sallad, denna gång lite bättre hackad än förra. tog ett rivjärn, haha. men det funkade, ska smaka på den sen. För nu har den nu sugit åt sig ordentligt och smakar riktigt gott. jaja, Emil kommer väl snart som sagt förhoppningsvis. Får se vad som händer och sker, ut en stund ska vi iallafall. För jag har suttit i mitt unkna rum hela dagen istort sätt och glott här, skulle nog vara bra för mitt huvud med lite frisk luft.


Ska även fixa lite lite till på designen skulle jag tro.
Känns som om det fattas något. Kom med förslag?

En stor fet puss på emil för att han är så jävla underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0