stuvade makaroner

image204
inte så fräsh bild, men det här är vad vi ska äta här hemma idag, stuvade makaroner, köttbullar, (korv också) & så grönsaker. Mums på det. jag verkligen älskar stuvade makaroner och vill lära mig det, får be peter helt enkelt. :) men nu innan vi ska äta så får jag ta och gå och köpa något att dricka. lär bli cola, bara för att jag har blivit dålig på det här med cola igen, bu på mig. Just nu sitter jag och kollar saker på ikea också, vi ska köpa en ny soffa senare också tills vi flyttar (de lär bli i februari-mars) fyfan vad jag längtar! :) jag vet hur min soffa ska se ut också ;) fast den får bli senare, för nu har vi inte allt för mycket pengar. Det enda negativa med att bo i den lilla ettan är att det inte finns någon ugn.. men, min mormor bor inte alls långt därifrån och får låna hennes, det är perfekt.

Nu ska jag kollar lite till innan jag går och köper något att dricka. Kanske lägger upp lite bilder på sånt som tänks att köpa inom snar framtid. Jag har en massa ider ihuvudet. mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0