puh

Jag trodde seriöst aldrig i livet att jag skulle få g i estetisk verksamhet, men visst fan hade jag fått det!
fasan vad glad jag är! har också hittat en kamera som jag är helt säker på att jag vill ha. Jag älskar den
och har gjort enda sedan jag testade den. Säger inte här vilken det är, får bli om man nu får den!
baaara och vänta och se. mumma på den, säger jag iallafall. :)


Sitter och kollar vilka kurser vi ska börja med osv. Fasan vad många vi ska ha alltså, haha.
Psykologi, Medisinsk grundkurs, Etik- och livsfrågor, Arbets miljö och säkerhet, Läkemedelskunskap. Fan
vad mycket jag kommer få plugga. Vi har ju iallafall två & ett halvt år kvar typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0