musik

fan! vill hitta min jävla sladd! så jag kan lägga in ny bra musik
på mobilen. for exempel, Kjell Hansson - Annies Sång. Den är så grymt bra
får se till att hitta den. texten är skit fin den med.
inte speciellt ny låt, men helt underbar!



Som en kväll i en barr skog, fyller du mina sinnen. jag som berg genom våren,
som en vandring i regn. som en stom en öknen, som ett stilla blått vatten.
får du mina sinnen, att leva igen.


dig vill jag älska, låt mig ge dig mitt liv. låt mig höra dig skratta,
låt mig va i din famn. Låg mig ligga brevid dig, låt stanna föralltid.
dig vill jag älska & älska igen.


låt mig ge dig mitt liv, dig vill jag älska & älska igen,
som en kväll i en barrskog, fyller du mina sinnen. jag som berg genom våren
som en vandring i regn. som en storm i en öknen, som stilla blått vatten.
får du mina sinnen, att leva igen.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej!
Jag söker en låt med Kjell Hansson (Fyller mina sinnen) var kan man hitta den.

2008-01-18 @ 19:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0