Mums

Jag & emil kom precis hem, Vi gick ner till vi och ni och åt en pizza, tjockt jag vet.
Men.. vi fortsatte att gå långt efter det också. Nu finns det en ledig lägenhet vid ågatan
en tvåa, 31kvadratmeter osv. 2265kr eller något sånt imånaden. Emil ska ringa imorgon
hoppas den är ledig nu iallafall! men vi gick iallafall och kollade lite mer exakt vart
den låg och så :) Sedan fortsatte vi, så vi gick väl 5-7km iallafall, skönt var det.


Nu ska jag duscha, sedan ev. krypa ner i sängen, för jag är riktigt trött.
Blev det efter maten och den friska luften. Imorgon lär det bli mer bloggande också,
börjar ju inte förns tre. Men, om ni inte hör mer av mig ikväll, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0