Morgon

Jomen nu är jag uppe och hemma från emil.
vi kom hem vid halv två inatt och somnade inte förens runt tre.
vi var dö hungriga och åt massa lasange när vi kom hem :)


Vi hade iallafall trevligt igår kväll. Åkte ut till bråvalla, så otroligt mycket folk och bilar. Men nog hade vi roligt. Sladdade osv. fast när vi körde i diket med två däck upp ivädret och nästan ramlade över så ville inte jag och josse åka med mera, så vi stod ute i kylan och filmade åt alla pojkar. Haha! fasan vad kallt det var, seriöst trodde jag inte att jag hade några fötter kvar. Men sen köpte vi iallafall varm choklad och jag fick lite värme i kroppen.


Inatt har det snöat massor, Och då menar jag verkligen MASSOR! fysatan.
och jag tror det kommer mer. känns som om hela luften är full av snö oväder.
och imorgon börjar skolan.


idag ska jag försöka plugga lite.
Kanske en träning ikväll på friskis? får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0