Mina skor

image202

Det här är några av mina skor.
hittade dock inte de som är mina converse, mina är svarta med svaga vita ränder.
Och de lite.. halvdana känogrna med ludd på är extremt varma att ha när man
t.ex. är ute och går med hunden.

Har en massa flera. Tex de röda/rosa/lila i en högre modell.
Ett par som är nästan är lika dana som de röda/rosa/lila isvarta fast mocka.
Massa "snör" skor som jag använder mest på sommaren. En massa ballerina skor.
De blåa som är med, ett par vita sånna! och sedan ett par sådanna
fast som är lite smalare, svarta och glansiga och ett par sånna som är typ "tiger" tyg.
och en klassiker, fake vans. Beiga och gråa.

Men la in de jag hittade. De flesta från skopunkten dock, men jag älskar deras
stil på skorna. Kameran är sönder, så tar bilder någon annan dag.

Nu blev det tjatigt. Men jag älskar skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0