Lång dag

idag har jag först praktiserat - mys!
sedan blev det stan med min kära mor. Köpte en långtröja ifrån stadium som jag suktat efter ett
tag nu. Sedan en bh & väska ifrån cubus & en scarf (till) ifrån glitter. Var ju 75% rea där på massor. Woah.
ska nog köpa den finfina aftonväskan jag såg där som kostade 30 kronor, helt sant! skit billigt var det.


Nu har jag iallafall rejält ont i fötterna och en migrän huvudvärk. Så ska ta min loka
och krypa ner under täcket och titta på vänner.
imorgon börjar jag klockan tre, då kommer det möjligen bild på tröjan & så, i will se.

Har emils stora mysiga tröja som luktar han, jag kommer somna direkt
och vakna upp av att han kommer hem. Kan det bli bättre? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0