januari

riktigt vinter och mys månad. Nu börjar snart skolan
fast jag går ju bara en vecka & har sedan praktik fram tills sportlovet. riktigt skönt
vill jag lova, får vara isöderköping också så slipper pendla med buss varje dag.


sportlovet. jag längtar dit, jag och emil ska nämligen bila ner till
kalmar och öland över en dag. På kalmar ska vi försöka ( om vi orkar ) åka till det stället
där vi förlovade oss, en sjukt mysig liten stad långt uppåt på ön. mysigt
sedan i kalmar ska vi även försöka hälsa på min kusin och morbror, grymt mysigt
låter det ju. så dit längtar jag verkligen!


sitter inne på http://cocoo.se och kollar in och jag kan hitta något snyggt
smycke eller så och beställa hem, är grymt sugen och vet precis hur jag vill att
det ska se ut. Hittar jag mitt dröm armband lägger jag självklart in bild på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0