Home

Nu är jag hemma efter praktiken. Skön kväll var det
fick vara med på ett möte också, jag börjar komma in i det här nu. Lätt skönare än skola iallafall :)


Jag skrev i tidigare inlägg att jag skulle åka buss ner idag, men jag var allt för hurtig
så jag gick ner. Det är inte speciellt långt, men gud vad skönt det var. Trots att jag hade tagit en för
tunn scarf få jag frös hela ansiktet + halva halsen så kändes det vårigt men ändå vintrigt.
Blev röd om nosen men som sagt, det var inte långt dit.


Nu snart hämtar emil mig här, vi ska köpa något gott till kvällen och sedan se på film
eller liknande. Imorgon blir det heldag med emil, länge sen. Vi ska äta god mat, mysa & gå på bio.
Gud vad jag älskar den mäniskan <3


Men nu blev det som vanligt drygt, så tack för mig.
Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0