godnatt

image147Nu ska jag & emil städa ur i alla hans lådor. Han har lite skit nerkastat i dom alltså, hehe. Vi har en halvdan bokylla vi ska ha med oss när vi flyttar, fast såklart ska vi måla om den. får bli i vitt, den är ju som sagt halvdan, men..
man får ta det man har sålänge. Jag längtar tills imorgon då jag får visa upp de saker jag har bestämt att vi ska ha.. eller, jag längtar tills själva flytten. Emil ska ringa imorgon, det finns två lediga just nu. en ska bli våran, fast jag vet vilken av de jag helst vill ha, vill ju inte bo vägg i vägg med min mormor, känns lite för nära. Men om det skulle vara så att den ena ändå är upptagen så tar vi ju den vägg i vägg med min mormor, det är ju inte hela världen. Vi måste ju ändå låna hennes ugn varje gång vi ska göra en kaka eller så, haha.

Men som sagt, hjälpa emil nu. Senare krypa ner i sängen och se spanglich
tills vi somnar. Har velat sett den nu ett tag, eller har sett den en gång, men det var när jag
skulle börja åttan tror jag. Så nu ska vi se på den ikväll :)



(jag vet att det blir enformat med bilder, men min kamera är ju trasig
och har inte köpt någon ny en, men här kommer en ful än på mig & emil)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0