godmorgon

Eller ska jag säga godmiddag? jag vet inte. Jag har varit vaken sen cirka halv elva, och gud vad lite jag har gjort på två timmar då. Jag har bara hunnit duscha och ätit frukost. Men jag har ju två och en halv timme kvar tills praktiken börjar. Jobbar till åtta ikväll, kan vara skönt det med.
Jag har hunnit få allt för glada besked också, Ettan var ledig :) Vi ska ringa till hon som äger lägenheten just nu och få be att komma och kolla på den, kanske redan idag. Och sedan är det bara och ringa och säga att vi vill ha den så fixar han med ansökan och det.
Förhoppningsvis nu då så blir det så att vi får den, då blir det flyttning den första april. Och det glädjer mig otorligt mycket, jag vill verkligen flytta nu, är peppad till 100%.

men nu ska jag ta och blåsa håret (dumma mig, jag vet) och sedan fixa mig.
Såg även förut att en hårfärgning får det bli till helgen, jag är blond i hårbotten nu. Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0