god

"Bloggerskan Kenza och smyckesshopen Cocoo.se har just nu en tävling som jag deltar i & skulle vilja tipsa er om! Man kan vinna superfina bamboo-örhängen! De finns i 3 olika former (runda, hjärtan & trianglar) & i 3 olika storlekar (S, M & L) och kostar 125kr, 145 kr eller 165 kr. Gå in på Kenzas blogg & var med och tävla du också! Dessutom så får ni 20 % rabatt hos Cocoo med koden KENZA, gället t.o.m. 24 januari."


Nu ska jag vara med i en tävling till, men endast för att jag var så otroligt sugen på de hjärt
formade örhängena från cocoo. Mums. Nu får jag hålla lite tur för mig själv igen då, för de skulle vara
jätte kul om de fick pryda mitt smyckeskrin, och mina öron såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0