första skoldag

Nu har jag haft min första skoldag detta år. och mums vad trevligt
jag hade. umgås med linda, carro & madde. Det var skapligt roligt vill jag säga.
även praktik - fick i söderköping. awsum.
Hade massa tråkiga lektioner som inte är värt att berätta om. Men madde
och jag köpte godis. Så fy på mig. jag som skulle ha godislöfte nu iallafall en vecka?
får börja imorgon.


imogron ska vi tjejer äta "fin" lunch på mc donalds. haha.
otroligt onyttigt, men mysigt :}


förut låg jag & emil och mös massa i sängen. Fysatan vad han kan få mig att le :)
han kittlade mig utan att göra något också. jag är skapligt kittlig.
sedan fick inte jag peta i hans navel. jädra unge ._.


dessutom är jag otroligt trött.
så mer än duch och tv blir det inte idag. jag skulle kunna somna
här framför datorn.
så idag blir det nog inget mera bloggande tyvärr. får ta det när jag
sovit ut ordentligt. imorgon är det ju skola igen också. kort kort dag men ska nog umgås
med carro efter skolan och hela dagen också. men mys påt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0