:}

image159Nu har vi varit ute och gått. Och även istort sätt bestämt att vi nu ska flytta
till en etta på ringvägen. Och det är inte om flera månader, utan snart. 1500ungifär
kostar den bara & vi har råd. Med allt annat inräknat. :) god!
fast jag ska såklart ha kvar mitt rum hemma, fast utan datorn som följer med oss.
Och så ska ju lite flytta hemifrån saker med + kläder.


Nu ska jag tvinga emil att få cinderella history som jag lyckades få ner med svensk
text. Tycker den är riktigt bra & har alltid tyckt.

Men det blir mera bloggande imorgon tror jag. Emil jobbar så blir väl mest att sitta här.
Får nu se om jag störs lika mycket inatt av att mina vaccination gör ont efteråt fortfarande.
detta ska jag leva med i 6 veckor. Säg grattis till mig.



Jag älskar dig emil. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0