:)

image208
Emil pass var inställd eller något idag, så han ska inte och jobba. Vilket betyder att han snart kommer hit till mig :) mysigt tycker jag allt. På bilden visar jag den snygga "rocken" vi måste ha på oss på praktiken. Fast jag tycker inte den är allt för ful. Fast vi får inte ha på oss halsband, ringar eller hängande örhängen. det är ju både bra och tråkigt. Fast man får ha hål i näsan, läppen, ögonbrynet och sånt? det är smått lustigt. jag menar, det är lika mycket bakterier som under ringar och sånt. Sen får man inte ha långa naglar eller nagelack heller. Så jag får klara mig utan sånt, så de här fem veckorna lär det inte bli dagens-outfit förutom på helger och lediga dagar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0