dagens

Dagens humör: Trött, småsur.
Dagens borde: Dela ut reklamen, börja småpacka ner skit.
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens klädsel: Mysbrallor & t-shirt.
Dagens planer: Dela ut reklam ._.  
Dagens materiella vill ha: Digitalkamera (min är paj.. & ingen ny ännu)
Dagens längtan: Våren, 1april då flytten blir av
Dagens fundering: Vad jag ska inskaffa imorgon på stan.
Dagens beroende: Ingenting, om det skulle vara något så musik.
Dagens tråkigaste: att jag känner mig.. fattig? venne, har haft massa pengar de andra månaderna ju! ;p  
Dagens personer: Emil, för hela slanten
Dagens irritation: mig själv idag.
Dagens låt: Simple plan - When im gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0