dagens

DAGENS VILL HA:  Skinnjackan på vero moda, bra betyg, plugghuvud ;}
DAGENS KLÄDSEL: ljusa jeans, vit tröja & brun polotröja.
DAGENS SMINK: lite lite foundation, annars bara mascara
DAGENS FRISYR: slarvig ful toffs, som alltid i skolan!
DAGENS LÅT: kjell hanson - annie's sång
DAGENS PLANER: ta en lång varm dusch, umgås med emil :)
DAGENS SAKNAD: maria, vill ha henne i skolan hos mig! 
DAGENS BÄSTA: Matten, att det går så grymt bra just nu.
DAGENS ROLIGASTE: maddes & mina skämt!
DAGENS DUMMASTE: regn, jag vill ha snö.
DAGENS MISSLYCKANDE: att jag är för trött för att plugga till provet imorgon.
DAGENS DROG: cupcakes, riktigt gott.
DAGENS KÖP: en daim & cocos.
DAGENS GODIS: aah, daim & cocos då, fan ska inte käka godis ju.
DAGENS HUMÖR: oootroligt trött, men annars glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0