Coca cola

image209
Nu ska jag vara dålig och gå ut och köpa två småå cola, och lite smågodis! jag känner mig grymt sugen och det var länge sen jag köpte godis nu. Om jag ska jobba till åtta ikväll, imorgon 7-16 och även torsdag 7-16 så kan jag behöva lite godis känner jag. Och snart kommer emil hem, han är min godisbit, yummie! Fast hans buss går .. nu? och sedan tar det typ 50min & komma hem, för han tar den segaste. Det är jobbigt med bussar ifrån norrköping mitt på dagen. Antingen går 450 - som åker precis över allt och hem till mig går man av sista station. Och sedan 459 - som åker förbi min station och man måste gå cirka 1km för att komma hem. Men senare på dagen finns ju iallafall de räddande 45:orna som tar högst 25minuter hem, och till min station slutet av söderköping dådå. Skönt om vi flyttar till ågatan, bussen kommer senare om man ska till stan. Bussen kommer tidigare dit.. Väldigt intressant och krånligt att läsa, absolut, inte, haha.

Som sagt, ska & köpa godis nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0