äntligen hemma!

Äntligen hemma efter en lång och plågsam dag.
har nästan tilloch med glömt vad jag hade för första lektion. Så länge sen var det
känns det som. Fast jag hade den tio över åtta imorse. Just det, svenska var det
fick tillbaka min bokanalys! vg- & jag är grymt stolt, för jag har varit sjuk så mycket.


Sedan fick vi skriva en lång jävla sak om "den försvunne" eller något. Jag skrev
7½ sida på cirka.. 1timme? stolt. Ja! för då skrev jag slarvigt också.
Sedan tråkig datorkunskap som är otroligt onödig. & sen engelska. Gjorde prov,
fick 39.. vg var 44. argh. Sedan hade jag en timme till att göra massa saker.

Först tvättade vi varandra. Jag tvättade Carro, det var roligt.
Sen skulle jag & jakob mata varandra. Men ingen tålde något, så vi fick mata varandra
med vatten och knäckebröd, haha! Sen bäddade vi även våran mentor.
Snacka om att man fick kramp i magen när hon lekte gammal surkärring^

Men nu blev det drygt, jag vet.
och jag har ont ihuvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0