älskling

image231
Imorgon har jag och min älskling varit tillsammans i ett och ett halv år. Gud, vad tiden går fort. Vi har också varit förlovade i ett halvår. Kommer ihåg förra året då vi firade ett halvt år, Fick ett halsband med dö fint hjärta på och ett godsedjur, hihi! halsbandet använder jag minst 3dagar iveckan, bara för att jag älskar det så mycket. Men det är ingenting emot vad jag älskar dig. Kommer fortfarande ihåg 1:e augusti, då du & jag blev tillsammans. Såg på Pirates of the carribean 2, haha! och mitt i filmen blev det strömavbrott, sedan när strömmen kom tillbaka kollade vi på albundy, tss. Så många fina minnen som jag har skapat med dig har jag nog bara skapat med maria, och vi har ändå varit kompisar i 12år, och du och jag har varit tillsammans i ett och ett halvt år. Jag trivs så grymt bra med dig. Nu den 1:e april ska vi även flytta ihop, hur mysigt som helst. Men gud, jag älskar dig så grymt mycket. Skulle du försvinna ifrån mig skulle jag nog krypa ur mitt eget skinn, för det finns ingen jag skulle låta komma så nära som du. Du är en vän, bästa vän, pojkvän, familjemedlem och snart sambo till mig älskling. Ingen kan någonsin få mitt hjärta att klappa såsom du får det att göra det. Varenda dag med dig är underbar. Hela du gör mig varm och jag känner mig älskad tillsammans med dig, för jag vet att du älskar mig också. Älskling, du är det bästa som har hänt mig & jag vet att du vet om det. Du & jag föralltid babe <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Grattis :) fan va kul^^

2008-01-31 @ 19:52:36
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: Andrea

Varsågod! Kul att det har hållit så länge :)

Ha en bra kväll!

2008-01-31 @ 20:41:01
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: ronjajohansson

grattis svea :D :D

2008-01-31 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0