2 januari

ett nytt år nu - med nya förväntningar

detta år ska jag lova att hålla mina nyårslöften
- börja träna mera (jag är absolut inte själv om det)
- sluta "bita" på naglarna (jag biter i kanten, sedan drar av dom, fräsht jag vet)
- dricka högst 2st 33cl cola i veckan.
- sluta äta chips, iallafall dra ner på det drastiskt
- gå till skolan även om jag är krasslig, endast stanna hemma om det är allvarligt.
- ta skolan på allvar
- leta sommarjobb i tid, verkligen
- börja spara pengar. inte köpa upp allt direkt på typ kläder, godis, smink osv.
- behandla mina nära bättre, och umgås med mina vänner mer.


det är lite av det jag ska göra.
som sagt, ett år med nya förväntningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0