-

Hittade inte Kjell Hansson - Annies Sång, sitter nu och lyssnar på tears in heaven
och känner gråten bubbla inom mig. Den spelades på susannes begravning. Första låten
de spelades och jag brast ut i gråt. Dels låten är så otroligt fin och den påminde så mycket
om henne. Låten som alltid fick mig att le, får mig nu att gråta.
Fast när jag hör den väcker det minnen av sista dagen vi till vara inärvaro av henne.
fan vad jag saknar henne.. Inte ens hann jag & träffa henne, inte ens lite fort. Utan det var
över ett och ett halvt år sen. Vi kanske hade setts otroligt fort, men ordentligt var skit länge sen.
Jag saknar henne. otroligt mycket.



men som han säger.. i must be strong.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sorgligt!

2008-01-08 @ 19:03:55
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0