wow!

Nu har vi varit och hämtat ut mina pengar, haha! Hon i kassan tittade på lotten som om de inte vore någon vinst, sedan "tusen kronor! sån vinst har jag nog aldrig gett ut" haha! Fick i 100lappar, så känns skönt att ha i plånboken just nu :D imorgon blir det shopping, minst ett par brallor, foundation, make-up svamp, nagelfil & kanske någon tröja. Och om jag känner mig själv - skor! haha! så pengarna satt absolut inte fel. Men nu ska jag låta emil sitta här, sen blir det nog film eller liknande. Jag är sugen på att titta på vänner också, var några dagar sen nu! :) så det får nog bli några avsnitt av det.


Om ni inte hör av mig mer ikväll, godnatt!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0