Vilken dag!

Gud vilken bra & härlig dag jag har haft idag trots det dåliga vädret. Först hade jag ju sovmorgon, sedan endast två lektioner. På lunchen drog vi även hem till M. och käkade kräm & cola, nyttigt, haha! men det var trevligt. Lektionerna var roliga också :) Sedan träffade jag J. efter skolan & åkte buss hem med henne, det är mums. sedan så kom vi på att vi har rätt lika saker att plugga på, så hon följde med mig hem. Vi bjöd även över sandra för att hon skulle färga mitt hår, men jag ångrade mig, så mamma fick köpa färgen så färgade hon istället, extremt smart av mig tycker jag, hah! sen har vi umgåtts och haft det trevligt & nu sitter provet som en smäck tills imorgon. måste verkligen få G, gäller en otroligt stor del av betyget.


Nu sitter jag även och ska föra över bilder och redigera dessa, sedan kommer det upp lite bilder ifrån dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0