världens skönaste outfit

det har jag på mig just nu - världens skönaste outfit
nämligen ett par dösöta shorts ifrån kappahl, rosa med stjärnor på, och tröjan är avslutningströjan ifrån Nian :) & sköna termostrumpor. De är jätte varma & mysiga. så nu sitter jag här och myser till bra musik & dricker kall coca cola. Det kan nog inte bli mycket bättre. Får även så många kommentarer, det tycker jag är jätte roligt :)



En sak till som är roligt, är att så många tycker att mitt namn är fint? själv tycker jag inte det är något speciellt, men många frågar om jag verkligen heter svea, och ja det gör jag! :) det är kul att folk tycker om det, haha! det jag tänker på när man säger svea är äldre tanter, lite elakt mot mig själv kanske, men det är ju så. inte många unga som heter det. Anledningen till att jag fick heta det var att min farmor hette det :)
Så nu vet ni det :)

Kommentarer
Postat av: Annamellita

svar: Det är precis som det kommer bli för oss sen. Jag kommer troligen att spendera det mesta av min hos honomi hans lägenhet. :) Känns lite läskigt att tänka att om ca 1,5 år så kan jag halvt flytta hemifrån. Jag som är så hemmakär. haha :)

2008-02-17 @ 22:33:11
URL: http://annamellita.blogg.se
Postat av: sundberg

Jag tänker inte på tanter, jag tänker på katter xD vet nämnligen 3 katter som heter svea :D

2008-02-17 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0